مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-15فرهنگي

نیازمند شناسایی بدنه مردمی حوزه فرهنگ و هنر در استان ها هستیم


مدیرکل امور استان های وزارت ارشاد، تحقق جریان سازی فرهنگی مردم محور را با مشارکت مجموعه های فرهنگی مردمی دانست و ادامه داد: نیازمند شناسایی بدنه مردمی حوزه فرهنگ و هنر در استان ها هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور استان های وزارت ارشاد، تحقق جریان سازی فرهنگی مردم محور را با مشارکت مجموعه های فرهنگی مردمی دانست و ادامه داد: نیازمند شناسایی بدنه مردمی حوزه فرهنگ و هنر در استان ها هستیم.

مهدی رمضانی امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به سبقه فرهنگی استان گیلان، اظهار کرد: گیلان در دوره های مختلف تاریخ فرهنگ ساز بوده و به ویژه در سده اخیر شاهد این فرهنگ سازی در مقاطع حساس بوده ایم.

وی ریشه فرهنگ مقاومت را در نهضت میرزا کوچک خان جنگلی دانست و افزود: گیلان خاستگاه فرهنگ مقاومت است که از سردار جنگل به یادگار مانده و ثبت و صادر شده و لذا امروز شاهد درخشش و تبلور فرهنگ مقاومت در خاورمیانه هستیم که تبدیل به الگویی برای جهانیان شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروزبا بیان اینکه فلسطین و غزه و لبنان نمادی از فرهنگ مقاومت هستند، تصریح کرد: اگر شاهد علمداری جمهوری اسلامی در منطقه و غرب آسیا هستیم، به واسطه نهادینه شدن فرهنگ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند شناسایی بدنه مردمی حوزه فرهنگ و هنر در استان ها هستیم

نیازمند شناسایی بدنه مردمی حوزه فرهنگ و هنر در استان ها هستیم